30 Ağustos 2012 Perşembe

Kemal Gülen: Olimpiyatlarý sunarken heyecanlanýyorum

Kemal Gülen: Olimpiyatlari sunarken heyecanlaniyorum

10. Uluslararasi Türkçe Olimpiyatlari Ödül Törenini sunan Samanyolu Televizyonu spikeri Kemal Gülen,Türkçe Olimpiyatlarini sunarken haber sunarkenden daha çok heyecanlandigini söyledi.         Gülen, Yillardan beri haber okuyorum. Isin dogrusu olimpiyatlardan çiktigimdan daha az heyecanlaniyorum. Olimpiyatlar büyük bir emegin ürünü. Bütün Türkiyenin hatta yurt disindaki herkesin maddi manevi destek verdigi büyük bir organizasyon. Böyle bir organizasyonda takdimci olmak, sunucu olmak, bunu sunuyor olmak hakikaten büyük bir seref. Bu büyük bir onur. Hakettigimi düsünmüyorum, layik oldugumu düsünmüyorum ama böyle bir vazife düstü. Elimden geldigince iyi hazirlanmaya çalisarak yapmaya gayret ediyorum. Önümüzdeki organizasyonlarda görev düserse bas göz üstüne. Düsmezse de seyirci koltuguna oturup seyretmek bazen daha keyifli. Bana böyle bir görev verdikleri için ayrica tesekkür ediyorum. diye konustu.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Medya Haberleri, hürriyet, Türkiye Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder