25 Ağustos 2012 Cumartesi

Emine Nakýboğlu İlköğretim Okulunda mezuniyet sevinci

Emine Nakiboglu Ilkögretim Okulunda mezuniyet sevinci

Gaziantep Özel Emine Nakiboglu Ilkögretim Okulu, mezun olan 102 ögrencisi için mezuniyet töreni düzenledi.         Okulun bahçesinde düzenlenen programa ögrenciler, ögretmenler ve çok sayida ögrenci velisi katildi. Müzik bransi ögretmenlerinin ney, klarnet, gitar ve baglamadan olusan müzik dinletisi ile baslayan programin sunuculugunu radyo programcisi Talha Bora Öge yapti. Öge, sahnede kendi yazdigi ve seslendirdigi birbirinden muhtesem siirleri ile katilimcilarin begenisini kazandi..         Törende konusan Okul Müdürü Süleyman Eski, ögrencilerini mezun ederken onlardan ayrilmanin hüznünü yasadiklarini belirterek, onlari daha iyi yerlerde görmenin de gururunu yasayacaklarini söyledi. Eski, Bu yil 102 ögrencimiz mezun oldu. Onlari sadece sinavlara degil ayni zamanda hayata da hazirladik. Birlikte oldugumuz sürede basarilarinizi, güzelliklerinizi ve sevinçlerinizi birlik beraberlik içerisinde paylastik. Aci tatli hatiralarinizla dolu bu havayi hep birlikte teneffüs ettik. Iste sizler, böyle bir egitim-ögretim yuvasindan mezun olmanin ve bu sicak atmosferden feyz almanin onurunu duymali kivancini yasamalisiniz. Yolu bilenlerle yürüyünüz ki yorulmayasiniz. dedi.         Ögrenci velileri Remzi Ketenci ve Remzi Bazoglu da ögrenci velileri adina bir konusma yaparak çocuklarinin iyi bir egitim ve ögretim almasinda emegi geçen ögretmenleri tebrik etti. Konusmalarin ardindan okul birincisi Furkan Horan mezuniyet kütügüne bröve çakti. Ögrencilerin seslendirdigi siir ve sarkilarla renklenen törende mezun ögrenciler için pasta kesildi. Ardindan mezun ögrenciler bayrak ve flamalarini 7. sinif ögrencilerine devretti. Daha sonra slayt gösterisi esliginde sahneye davet edilen ögrenciler, plaketlerini anne ve babalarin elinden aldi. Programin sonunda ögrenciler hep birlikte sahnede keplerini firlatarak mezuniyetin sevincini doyasiya yasadi.         Program havai fisek gösterisiyle sona erdi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , internet, internethaber, Kitap Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder