15 Ağustos 2012 Çarşamba

Ürünlerinde domuz eti çýkan pideci, kasabý suçladý

Ürünlerinde domuz eti çikan pideci, kasabi suçladi

Gida Tarim ve Hayvancilik Bakanligi tarafindan ürünlerinde domuz etine rastlandigi açiklanan Izmirin Bornova ilçesindeki bir pideci, et aldigi kasabi suçladi. Faturasiz et aldigi kasabin kurbani oldugunu söyleyen isletmeci, hukuki mücadele baslattigini ifade etti.Bakanlik, taklit ve tagsis yapildigi kesinlesen firmalara ait bilgileri yayinladi. Izmirde faaliyet gösteren Milenyum Pide Pizza Kebap Salonunun kiymali ve kusbasili pidelerinde domuz eti tespit edildi. Firma isimlerinin açiklanmasinin ardindan Bornova Belediye Zabitasi ekipleri, Doganlar Mahallesindeki söz konusu isyerine gidip evraklarini inceledi. Durum tespit tutanagi tutan ekipler, Tarim Il Müdürlügünün islemlerini tamamlamasinin ardindan ceza uygulanacagini bildirdi.Esiyle birlikte isyerini 10 yildir islettigini belirten Ergül Görnük ise, Izmirin tüm yerlerinden bugüne kadar et aldik. En son Altindagda kasaplik yapan F.L. adli kisiden faturasiz et satin aldik. Fatura istedik, baskasina ait fatura getirdi. Bu kisi, 11 isyerine daha et satmis. Tarim Il Müdürlügüne, onunla ilgili sikayet gitmis. Et sattigi yerlerde nisan ayinda yapilan inceleme sonucu, bizim ürünlerimizde domuz etine rastlanmis. Biz kasabin kurbani olduk. Tüm evraklarimiz tam, hijyenimiz mükemmel. Benim hatam yok. Ona güveniyorduk ancak kader kurbani olduk. Kimseye bilerek domuz eti yedirmedik. Kendimiz, çoluk çocugumuz da buradan yiyoruz. Bu sekilde karalanmak çok üzücü. Biz de kasapla ilgili hukuki mücadele baslatacagiz. diye konustu. Olayin saskinligini üzerinden atamayan Görnük, Ben böyle bir sey yapmadim, asla da yapmam. Ben dindar bir insanim, mezhebim belli, inançlarim var. Haram oldugunu bildigim bir seyi kimseye yedirmem. Ben böyle bir sey yapmadim. dedi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , dünyadan haberler, Medya Haberleri, internet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder