3 Mart 2012 Cumartesi

Bu iskeletler sigara býraktýrýyor

Bu iskeletler sigara biraktiriyor

Iskelet kiyafetli kortej üyelerince karanfil hediye edilen tiryakiler, ölümü hatirlayarak sigarayi birakacaklarini söyledi. Pendik Belediyesi’nin organize ettigi sira disi etkinlik çerçevesinde; iskelet kiyafeti giyen 30 kisilik grup cenaze marsi esliginde üzerinde ‘sigara öldürür’ yazili siyah tabut tasiyarak sigaranin zararlarina dikkat çekmeye çalisti. Üzerlerinde ‘Sigara senden vazgeçmeyiz’, ‘Yilda 5 milyon kisi aramiza katiliyor’, ‘Hayatimizi söndürüyoruz’, ‘Sigara senden vazgeçmeyiz’, ‘Birlikte yaniyoruz’ yazili dövizler de tasiyan iskelet kiyafetli sözde ölüler, sigara içen vatandaslara da karanfil hediye etti. Saskinlikla ve biraz da tereddütle kendilerine uzatilan karanfilleri alan vatandaslar, karanfillerin neden verildigini anlayinca sigarayi birakacaklarini ifade etti. Elindeki sigarayla grubun geçisini saskinlikla izleyen Neva Boyacioglu isimli kadinin ise bir isteletin yanina yaklasmasi ile birden korkarak paniklemesi ilginç görüntüler olusturdu. Iskeletten önce korkarak uzaklasan Boyacioglu, daha sonra yapilanlarin sigara karsiti etkinlik oldugunu anlayinca utanarak sigarasini söndürdü. Uzatilan karanfili alan Boyacioglu, basin mensuplarini karsisinda görünce herkesten özür diledigini söyleyerek söyle konustu: “Aslinda çok içen bir insan degilim ama simdi yakalanmis olmak beni çok utandirdi. Cenaze müzigi ile benim sigaram bir araya gelince çok ilginç oldu. Keyiften içen bir insandim, artik asla içmeyecegim. Karsimda iskeletleri görünce çok sasirdim çünkü ölümü hatirlatti bana ve ölmek istemiyorum, yasamak istiyorum ben, artik asla içemeyecegim.” Grubun yürüyüsü, Mehmet Akif Ersoy Kültür Merkezi önünde kendilerini minik sporcularin karsilamasi ile son buldu. Ellerinde ‘Sigara öldürür, spor güldürür’, ‘Sigarayi atin, hayati tadin’ yazili dövizler tasiyan minikler de sigaranin zararlarina dikkat çekmeye çalisti. Tabutun sözde musalla tasina konmasinin ardindan Pendik Belediye Baskani Kenan Sahin de sigara ile daha etkili mücadele edebilmek için böylesi ilginç bir etkinlik düzenlediklerini söyledi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Siyaset Haberleri, Medya Haberleri, Tayyip Erdogan Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder