26 Mart 2012 Pazartesi

Atalay, Kýlýçdaroğlu´nu eleştirdi

Atalay, Kiliçdaroglu´nu elestirdi

Atalay, TBMM Kulisinde gazetecilerin, CHP Genel Baskani Kemal Kiliçdaroglunun, Basbakan Recep Tayyip Erdogana yönelik ilk kez Basbakanin ruh sagligindan süphe ediyorum... sözlerini hatirlatmalari üzerine, sunlari söyledi: Kendisinin psikolojik problemleri var diye düsünüyorum. Kurultay öncesi sikismis durumda. Önde yer almak istiyor. Anamuhalefet liderinin sözlerini hayretle izliyorum. Hala lider olamadi kendisi. Yapilan arastirmalarda CHPye oy verenlerin yüzde 50si bizde liderlik sorunu var diye düsünüyor. Benimle ilgili de iddialarda bulundu Deniz Feneriyle ilgili. Onuru olan bunun pesini getirir. Ben kendisine dava açtim pesindeyim. Atalay, Vanda yürütülen çalismalarla ilgili soruya, Çok iyi bir çalisma yürütüyoruz. 28 bin konteyner bölgeye gönderildi. Konteyner kurmak bir sehir kurmak gibi altyapi istiyor. Ama çalismalar çok iyi durumda. AFAD emrinde 2 milyar lira paramiz var. Hiç para sikintisi çekmiyoruz. Basbakanimiz bu konuda elimizi çok rahatlatti. Müteahhitlere ödeme sikintisi çekmiyoruz. Evi yikilan ya da oturulamayacak durumda olan herkese bir konteyner veriliyor yanitini verdi. MIT konusundaki tartismalara iliskin görüslerinin sorulmasi üzerine de Atalay, Ben ne konusayim- Herkes konustu, degerlendirdik, kararlar aldik, uyguladik dedi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Otomotiv Haberleri, Röportajlar, Gündem Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder