18 Kasım 2012 Pazar

MADO´dan Göksun´a büyük yatýrým

MADO´dan Göksun´a büyük yatirim

Kahramanmaras MADOnun Göksun için planladigi yatirim için imzalar atildi. MADO, 500 dönüm alan üzerinde ilk etapta 500 büyükbas hayvanla dogal ve organik üretim yapacak.        MADO Yönetim Kurulu Baskani Mehmet Kanbur Yasar ve Dondurma ve Gida Maddeleri AS Yönetim Kurulu Üyesi Atila Kanbur, Göksun Kaymakam Ali Hamza Pehlivani ziyaret etti. Kaymakam Pehlivan, son yillarda ülke genelinde tarim ve hayvancilik yatiriminin arttigini ve Göksunun da bu yönde çalismalara baslandigini belirtti. MADOnun Göksuna planladigi yatirimi çok önemsediklerini dile getiren Pehlivan, Su anda fizibilite çalismalari devam ediyor. Ilk etapta yaklasik 500 dönüm bir arazi üzerinde bu yatirimi gerçeklestirecekler. dedi.     Ilçenin büyükbas hayvan yatirimi için potansiyele sahip oldugunu ifade eden Pehlivan, Insallah ilçemiz yeni yatirimlarla daha da gelisecektir. Bizler yatirim yapmak isteyen mütesebbislerin sorunlarini çözmek için elimizden gelen gayreti gösterecegiz. Dünya çapinda taninan firmamizi ilçemizde görmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz. seklinde konustu.         MADO Yönetim Kurulu Baskani Mehmet Kanbur ise yaklasik 500 dönüm alan üzerine kurmayi planladiklari yatirimla dogal ve organik üretim yapmayi amaçladiklarini dile getirdi. Kanbur, çalismalarin devam ettigini ve ilk etapta 500 büyükbasla ise baslayacaklarini kaydetti.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , internethaber, Saglik Haberleri, Yasam Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder