13 Kasım 2012 Salı

Hem öğrenciler hem aileleri eğitiliyor

Hem ögrenciler hem aileleri egitiliyor

Anne Çocuk Egitim Vakfi (AÇEV) tarafindan Bursa'da psikolojik danisman ve rehber ögretmenlerine yönelik verilen Anne Destek Programi basariyla devam ediyor.         Program kapsaminda, 2005 yilindan bu yana pek çok anneye çocuk yetistirmede destek verildi. Programa eklenen toplumsal cinsiyet rolleri, aile içi siddet, çocuk koruma, baris ve demokratik iliski ve doga bilinci gibi konular ilgili ögretmenlere verildi. Program kapsaminda, 37 psikolojik danisman ve rehber ögretmenine 20-21 Haziran 2012 tarihlerinde iki günlük uygulamali egitimle AÇEV egitmenlerince anlatildi.        Program yenileme egitimine katilan Bursa Il Milli Egitim Sube Müdürü Sükrü Bildik, "Il Milli Egitim Müdürlügü olarak aile egitimlerine çok önem vermekteyiz. AÇEV'in de bu konuda destegi çok büyük." dedi. Sükrü Bildik, yenilenerek güçlendirilen Anne Destek Programinin yeni egitim-ögretim döneminde daha çok anneye ulasilmasini hedefledigini belirtti.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Saglik Haberleri, yerel haberler, milliyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder