18 Kasım 2012 Pazar

Fenerbahçe As Başkaný Ekşioğlu´ndan, mahkeme başkanýna teşekkür

Fenerbahçe As Baskani Eksioglu´ndan, mahkeme baskanina tesekkür

Futbolda Sike iddialarina iliskin davada esas hakkindaki savunmasina yapan Fenerbahçe Spor Klubü As Baskani Ilhan Eksioglu, Mahkeme Baskani Mehmet Ekinciye, Hizli yargilama yaptiginiz, hosgörünüz ve bize cesaret verdiginiz için tesekkür ediyorum. dedi. Eksioglunun, Fenerbahçe askindan gözlerine uyku girmedigini söylemesi üzerine Ekinci, Tapeleri dinledik. Orada da gözlerinize uyku girmedigini söylüyorsunuz. diye konustu. Istanbul 16. Agir Ceza Mahkemesinde görülen Futbolda Sike iddialarina iliskin davada Aziz Yildirimin ardindan diger tutuklu sanik Ilhan Eksioglu, esas hakkindaki savunmasindan ziyade kisa bir özelestiri yapmak istedigini söyledi. Machkeme Baskani Mehmet Ekinci ise Biz sanik olarak yargilanan insanlarin her durumuna kabiliz. Sanik olarak yargilandiginiz için durumunuzu anliyoruz. Rahat olun. Bizi elestirebilirsiniz. Burada bir asliye ceza mahkemesine giderseniz. 10 dakika konusursunuz. 3-4 ay sonraya durusma atarlar. Biz ise bir ayda 3-4 durusma yapiyoruz. Savunma yaparken rahat olun, ne söylemek isterseniz söyleyin. Biz sizi sonuna kadar dinleriz. açiklamasinda bulundu. Eksioglunun, Biz bir sivil toplum örgütüyüz. Fakat biz örgüt deyince korkarak yaklasiyoruz. Ama her örgüt suç örgütü degildir. sözlerine ise Ekinci, Yargiçlarin da örgütü var. diye cevap verdi. Eksioglu sözlerine, Iste biz korkuyoruz. Böyle bir örgütün varligina inanmiyorum. Ben böyle bir örgüte üye degilim. Çikar amaçli olunca can da yanar. Çok sükür benim maddi bir sikintim ya da san söhret kaygim yok. 10 yili askindir Fenerbahçe yönetimindeyim. Trafik polisine bile Fenerbahçe adini kullanmadik. 10 sene önce mal varligim ne ise su an o zamankinden daha azdir. Fenerbahçe ceketini kullmanmadigim için isim de elimden gitti. Su ana kadar hiç kimse benim için Fenerbahçe menfaatini kendi menfaatinden geride tuttu diyemez. ifadesini kullandi. Etik kurulunu da tanimadigini belirten Eksioglu, Ortamin gerilmesinde bizim çok rolümüz olduguna inaniyorum. Birbirine inanmama, sürekli birbirinin aleyhine açiklamalarda bulunma. Serdar Adali ile cezaevinde tanistik. Sorusturma sürecinden önce benim hakkimda ne küfürler etti. ben de onun hakkinda konustum. 45 yasindan sonra en samimi arkadasim Serdar Adali oldu. Bu da benim samimi bir özelestirimdir. Fenerbahçe askindan gözlerimize uyku girmiyordu. dedi. Bunun üzerine Baskan Ekinci, Ses kayitlarinizi dinledik, hakikaten de Uyuyamiyorum diyorsunuz. diye konustu.TELEFON KONUSMALARI TEK BASINA DELIL OLAMAZEksioglu, Ben de sizin yerinize olsam bana bu sorulari sorardim. Bu sordugunuz konular her yere çekilebilir. Malesef bu yöneticilik bizi oldugumuzdan farkli bir insan haline getirebiliyor. Yaptigimiz konusmalarimiza baktigimizda biz de sasiriyoruz. Telefon konusmalari tek basina delil olamaz dogru. Bu konusmalari yüzyüze evimde yapsam, geride hiçbir sey kalmiyor. Geride süpheler, degerlendirmeler kaliyor. Oysa süpheden sanik yararlanir dediler bize, hiç olmazsa yarisindan yararlanmak istiyorum konusmalarimin. Ancak tamamindan beni suçlayan makamlar yararlaniyor. Ancak benim size güvenim sonsuz. Siz, Endise duymayin dediniz. Bizim unuttugumuz birçok noktayi sorularinizla bize hatirlattiniz ve biz de lehimize kullandik bunlari. dedi.TUTUKLU SANIKLAR IÇIN MAHKEME SALONUNDAN CEZAEVINE DÖNMEK ZULÜM GELIYORMahkeme Baskani Ekince ve heyet üyelerine ikinci tesekkürü de söyle yapmak istedigini belirten Eksioglu, Tutuklu saniklar için mahkeme salonundan oraya (Cezaevine) dönmek zulüm geliyor. Uzun aralar olsa bugünlere 3 yil sonra ancak gelebilirdik. Bu davayi bu kadar hizli yürüttügünüz, hosgörünüz ve savunmalarimizda cesaret verdiginiz için tesekkür ediyorum. seklinde konustu. Bir kisiye ceza verildiginde amacin, suçunun cezasini çekmesi, topluma faydali bir insan olmasinin saglanmasi, ileriki hayata iliskin planlarini yapmasi ve topluma kazandirilmasi oldugunu belirten Eksioglu, Ben bu sürede bunlarin hepsini geçtim diye düsünüyorum. Bundan sonra kim ne derse desin önemli olan sizin karariniz. Beni tanidiniz. Ben cezami fazlasiyla çektim. Buraya çikan saniklar, inlerden cinlerden bahsetti. Ben daha giddi konulardan bahsedeyim. Sabah kalktigimizda yerdeki böceklerle uyandik. Öncelikle tahliyemi, ardindan da beraatime karar vermenizi talep ediyorum. Aksi takdirde lehime olan kanun hükümlerinden faydalanmak istiyorum. diyerek sözlerine son verdi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , milliyet, Siyaset Haberleri, internethaber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder