24 Kasım 2012 Cumartesi

Kýlýçdaroğlu, Onur Akýn konserine katýldý

Kiliçdaroglu, Onur Akin konserine katildi

CHP Genel Baskani Kemal Kiliçdaroglu, Didim ilçesinde Onur Akin'in konserine katildi.Kiliçdaroglu, Atça ziyaretinin ardindan Didim Ilçesi'ne geçti. Yolda Ak Yeniköy'deki kahvehanede vatandaslarla bir araya gelen Kiliçdaroglu, vatandaslara, kime oylarini kullanacaklari konusunda uyarilarda bulundu. Didim Ilçesi'nde Yali Caddesi'nin açilisini yapip sahil kenarinda ünlü sanatçi Onur Akin'in konserini takip eden Kiliçdaroglu, "Herhalde beni dinlemeye gelmediniz. Adam gibi adam Onur Akin'i dinleyecegiz. Ona sükranlarimizi borçluyuz. Adi gibi durusu olan birisi. Demokrasi ve özgürlüge her zamandan daha fazla ihtiyacimiz var. Hakkimizi kullanacagiz. Tutuklu milletvekili ayibindan Türkiye Cumhuriyeti kurtaracagiz. Özel Yetkili mahkemeler garabetinden Türk adaletini kurtaracagiz. Çagdas, uygar Türkiye hedefimiz. Bunun için mücadele edecegiz. Bedel ödemekten de korkmayacagiz. Onun için yola çiktik ve devam edecegiz. Bedel varsa onu da ödeyecegiz. Yeter ki Türkiye demokrasi ve özgürlük cenneti haline gelsin. Didim'den Istanbul'a Izmir'e Hakkari'ye selam olsun" dedi. Kiliçdaroglu daha sonra Onur Akin'in konseri, vatandaslarla birlikte izledi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Istanbul Haberleri, Yasam Haberleri, türkiyeden haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder