7 Kasım 2012 Çarşamba

Aykut Kocaman: UEFA´nýn kararýyla huzurlu bir gün geçirdim

Aykut Kocaman: UEFA´nin karariyla huzurlu bir gün geçirdim

UEFAnin Fenerbahçeye Sampiyonlar Ligi vizesi vermesiyle ilgili olarak teknik direktör Aykut Kocaman, kararin açiklanmasiyla birlikte huzurlu bir gün geçirdigini söyledi.Fenerbahçe Sükrü Saraçoglu Stadinda basin mensuplariyla bir araya gelen sari - lacivertli takimin teknik direktörü Aykut Kocaman, UEFAnin karari ve transferli ilgili açiklamalarda bulundu.UEFAnin karariyla birlikte 3 Temmuzun etkilerinin sportif anlamda temizlendigini dile getiren Aykut Kocaman, Suni süreç içerisinde çok zedelendik, dolayisiyla bu karar, benim için sportif anlamda 3 Temmuzun bititgini gösterdi. Umarim ilermeyen günlerde hem mahkeme süreci hem olayin diger boyutlari UEFAnin vererek sonlandirdigi süreç ile birlestirir. Benim için uzun zamandir huzur içinde oldugum bir gün. ifadelerini kullandi.Sampiyonlar Liginin önemli bir organizasyon oldugunu kaydeden Kocaman, Transfer sizin listenize göre yürümüyor. Futbolcularin da bir dünyasi var; eklentileri var. Sampiyonlar Ligine çikis bu anlamda oyuncularin kendilerini ilerletmeye yönelik gördügü bir platform olarak gözüküyor. Dolayisiyla oyuncu alisverisini etkileyecek bir durum olarak gözüküyor. Bu kararin ardindan normallesme süreci olacaktir hem F.Bahçe hem de Türk futbolun adina. Biz de normallesme sürecisnde yapilmasi gerekeni yapacagiz. UEFAnin karari elimizi biraz daha rahatlattigini düsünüyoruz. seklinde konustu.Hollandali futbolcu Dirk Kuytun transferine deginen Aykut Kocaman, Ilk önceligim olan en önemli kritere vurgu yapiyor. Takim için oynayan oyunculari çok seviyorum. Küçük küçük adimlarla da olsa takima bu noktaya götürmeye çalisiyorum. Kuyt bu kriterlere en uygun oyuncu olarak gözüküyor. Kuytu ben böyle degerlendirdigim için transferi herhangi bir sistem degisikligi için degil. 3 Temmuzda antrenmanlara baslayacagiz. En dogrusunu yapmak için çalisacagiz. Kuyt bu anlamda karakter olarak aradigim istedigim bir oyuncu. Oyuncu grubumuz da yüksek kalitesiyle beraber takim için oynayan oyunculara dogru götürmeye çalisiyoruz. Ama çok kolay bir sey degil, ufak ufak oluyor. açiklamasinda bulundu.Diger transferler Salih Uçan ve Hasan Ali Kaldirim için de konusan Kocaman, Salih önümüzdeki dönemin futbolcu karakteri ve yetenekleriyle itibar Fenerbahçenin ana karakterlerinden bir oyuncu olarak gözüküyor. Bayagi ciddi bir para ödeyerek aldik. Beklentilerimiz çok yüksek olduggunu belirtmek için söylüyorum. Salih aday bir oyuncu. diye konustu.Hasan Ali Kaldirimin Türkiye liginin son iki sezonda en istikrarli oyuncusu oldugunu anlatan Kocaman, Teknigi, futbol zekasi çok üst düzeyde bir futbolcu. Kuyt ile benzer özellikler tasiyan bir oyuncu. Oyun içinde olan, mücadeleyi birakmayan ve takim için oynayan bir oyuncu. Fenerbahçeye katki sunacaktir. Fenerbahçe de onun gelisimine katti sunacaktir. Bir adim daha yukari çiktigi zaman Türk futbolunun önemli insanlarindan biri olacak. Çok dogru bir transfer olarak gözüküyor. Dilerim düsündügümüze yakin bir sekilde olur. seklinde konustu.EMRENIN GIDISI HEM FENERBAHÇE HEM DE KENDISI IÇIN HAYIRLI OLDUEmre Belözoglu ile Fenerbahçenin yollarinin ayrilmasiyla ilgili sorulan soruyu da cevaplayan Kocaman, Göreve basladigimdan beri hesap vermek, rapor vermek.le mükellef oldugum ana merci baskanlik makamidir. Bu konularla ilgili baskana bilgi sunumunda bulundum. Bilgi sunumu içinde Alex, Emre ve Hasan Çetinkaya da kendimle ilgili de pek çok sey vardi. Emre ile lilgili tarafima girmeyecegim, hem Emre hem de Fenerbahçe dogru bir karar oldugunu düsünüyorum. Iki taraf için de hayirli oldu. Polemik konusu mutlaka yapilacaktir, burasi Türkiye polemik ve kavga ile besleniyoruz. Bundan sonra da bildigim ve dogru inandigim isleri yapmaya gayret içinde olacagim ne pahasina olursa olsun. diye konustu.ALEX, ARTIK YAS OLARAK BELLI BIR SEVIYEYE GELDITakim kaptani Alex de Souzanin ilerleyenen yasinin ve oyun sistemindeki yerinin sorulmasi üzerine Aykut Kocaman, Uzun süre futbol takiminda yer almis, bütün sene boyunca agirlik tasimis, her antrenör tarafindan bütün oyun planlarinin o oyuncunun kuruldugu bir dönemin sonunda, çok hizli bir sekilde bunu halledebilmek kolay bir sey degil. Oyuncu profili yaratmakta yavas yavas Alexsiz de seçenek olusturmak adina adim adim gitmeye çalisiyoruz. Adim adim olmali yavas yavas olmali. Bu sezon bu anlamda birkaç daha adim atma amacindayim. Alex artik yas olarak belli bir seviyeye geldi. ifadelerini kullandi.Kocaman, Alexin performanisini daha verimli kullanmak için maç sayisini biraz daha azaltacaklarini kaydederek, sözlerini söyle tamamladi: Uzun yillardir Fenerbahçe futbol takiminin yükünü çeken, bütün organizasyonun üzerine oldugu bir oyuncunun artik oyunculuk yasaminin sona gelirken takimin kulübün çikarlarinda büyük bir bosluk yaratmamasi için ufak ufak çalismalar yapacagiz. Bunu yaparken de Alex ile de konusarak yapacagiz. Bunu hak eden bir oyuncu. Fenerbahçenin yüksek çikarlari için bunu yapmak zorundayiz.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Moral Haber, Medya Haberleri, Bediüzzaman Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder