4 Temmuz 2012 Çarşamba

Stat açýlýşýnda ilk maç ‘Seçilmişler ve Atanmýşlar arasýnda yapýldý

Stat açilisinda ilk maç 'Seçilmisler ve Atanmislar arasinda yapildi

Çankiri'nin Sabanözü ilçesinde yapilan selale ile Mehmet Ali Sahin Ilçe Stadi düzenlenen törenle hizmete girdi. Açilis törenine eski Meclis Baskani Mehmet Ali Sahin, AKP Milletvekilleri Hüseyin Filiz ve Idris Sahin ile çok sayida vatandas katildi. Açilis töreninde bir konusma yapan Sabanözü Belediye Baskani Ali Çapçi, küçük bir belediye olarak zor isler basardiklarini söyledi. Belediye olarak yapmayi planladiklari isleri anlatan Çapçi, bürokrasiyle uyum içinde çalistiklarini belirterek,"Ilçemizde dogalgaz olsa ne güzel olur, yüksek okul olsa ne güzel olur." diyerek isteklerini iletti. Modern bir spor tesisi kazandirmanin mutlulugunu yasadigini belirten Belediye Baskani Ali Çapçi, eski Meclis Baskani Mehmet Ali Sahin'e tesekkür etti.Ardindan kürsüye çikan Sabanözü Kaymakam Vekili Harun Ersin Polat, Sabanözü'nün sanayisi ile her geçen gün büyüdügünü ve gelistigini ifade etti. Ersin Polat, "Sabanözü'nün böyle bir stada ihtiyaci vardi. Gençlerimiz bu stat sayesinde modern bir tesiste çalisma imkâni bulacak." dedi.Siyaset hayatina Çankiri'da basladigini belirten Mehmet Ali Sahin, her makam geçicidir. Benim için en önemli makam kardeslik makamidir. Ben bu güne kadar hep kendimi Çankiri'nin fahri milletvekili olarak gördüm. Sizlere hizmet etmek benim için bir onurdur, ifadelerini kullandi. Sabanözü'nün hizla gelisen bir ilçe oldugunu söyleyen Sahin, "Ben iddia ediyorum ki; Sabanözü sadece Çankiri'nin degil, Türkiye'nin son 10 yilda en hizli büyüyen ilçeleri arasindadir. Böyle gelisen bir kentin modern tesislere ihtiyaci vardi. Iste bu modern tesislerden bir tanesi de bu stat oldu." dedi. Stat yapiminda emegi geçenlere plaket takdim edildi. Statta ilk karsilasma 'Seçilmisler ve Atanmislar' arasinda yapildi. Maçi seçilmisler takimi 7-1 kazandi. Birincilik kupasini milletvekili Idris Sahin takim adina Cihan Muhabiri Fatih Kartal'a verdi. Daha sonra her iki takim birlikte fotograf çektirdi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Yasam Haberleri, dünyadan haberler, Moral Haber

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder