24 Temmuz 2012 Salı

OMÜ Hukuk Fakültesi ilk mezunlarýný verdi

OMÜ Hukuk Fakültesi ilk mezunlarini verdi

Ondokuz Mayis Üniversitesi (OMÜ) Ali Fuad Basgil Çarsamba Hukuk Fakültesi'nde egitim ve ögretim veren Çarsamba Adalet Meslek Yüksek Okulu ilk mezunlarini verdi. Mustafa Kemal Günesdogdu Kampüsü içerisinde yer alan Ali Fuad Basgil Çarsamba Hukuk Fakültesi'nde egitim ve ögretim gören Çarsamba Adalet Meslek Yüksek Okulu'nun 1. dönem mezuniyet töreni yapildi. Toplamda 41 ögrencinin mezun oldugu törende duygu dolu anlar yasandi. Törende sirasiyla Adalet Meslek Yüksek Okulu Müdürü Doç. Dr Erdal Abdülhakimoglullari, Rektör Yardimcisi Prof. Dr Hasan Gümüs ve Belediye Baskani Hüseyin Dündar mezun olan ögrencileri ve ailelerini kutladilar. Çarsamba Ilçesi'nde egitim alanindaki gelismeleri anlatan Baskan Dündar, Her yil artan fakülte ve ögrenci sayisi ile Çarsambamiz geliserek degisiyor. Meslek Yüksek Okulu ve Hukuk Fakültesi'nin bulundugu ilçemize simdi de Iletisim Fakültesi geliyor. Mustafa Kemal Günesdogdu Kampüsü'nü 42 dönümden 75 dönüm alanin üzerine çikardik. Daha da genisletecegiz. Burada açilacak olan yeni fakülteler için çalisiyoruz. Emegi geçenlere sükranlarimi sunuyorum. seklinde konustu.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Güncel Haberler, Ekonomi Haberleri, Siyaset Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder