3 Eylül 2012 Pazartesi

Uşak Bahar Eğitim Merkezleri öğrencilerine TBMM´den berat verildi

Usak Bahar Egitim Merkezleri ögrencilerine TBMM´den berat verildi

Usak Bahar Egitim Merkezleri ögrencilerine, TBMM'yi ziyaret etmelerinin anisina berat belgesi verildi. Il merkezi ve ilçelerde faaliyet gösteren Bahar Egitim Merkezleri ögrenci ve idarecileri, AK Parti Usak Milletvekili Mehmet Altay'in davetlisi olarak Ankaraya gitti. TBMM Genel Kurul salonu ve diger kisimlarda rehber esliginde incelemelerde bulunan ögrenciler, Milletvekili Altayla zbirlikte yemek yedikten sonra bir süre sohbet etti.Ögrencilerin sorularini cevaplandiran Altay, Sizleri TBMM'de görmekten büyük bir mutluluk duydum. Burasi, millet iradesinin temsil edildigi mekân. Millet adina kanunlarin yapildigi, kararlarin alindigi yerdesiniz. Sizler bizim gelecegimizsiniz. Derslerinize iyi çalisip gelecekte istediginiz güzel mesleklere sahip olacaksiniz. dedi.Geziyle ilgili bilgi veren Bahar Egitim Merkezleri Egitim Koordinatörü Murat Polater ise sunlari söyledi: "Sayin Vekilimiz, geçen ay merkezlerimizde incelemelerde bulunmustu. Mayis ayindaki deneme sinavinda ilk 30a girenleri TBMMde agirlayacagini söylemisti. Bu davete icabet ettik. Ekibimizi gezi boyunca yalniz birakmayarak bizzat ilgilendiler. Bu sicak ilgi tesekkür ediyorum."
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Teknoloji Haberleri, hürriyet, Türkiye Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder