11 Eylül 2012 Salı

Ganalý heyet Muğlada incelemelerde bulundu

Ganali heyet Muglada incelemelerde bulundu

Mugla Sanayici ve Isadamlari Dernegi (MUSID)nin davetlisi olarak Ganadan gelen, aralarinda vali, belediye baskani ve bürokratlarin da bulundugu heyet incelemelerde bulundu. Il genelindeki isadamlariyla görüs alisverisi yapan Ganalilar, özel okullari da gezerek egitim yöntemlerini inceledi.Belediye Baskani Aihaji Abdullah Haruna, Mugla'ya gelmekten büyük mutluluk duyduklarini belirterek, Cumhurbaskanimizin bilgisi dahilinde geldik. Ülkemiz, bu ziyarete fazlasiyla önem veriyor. Üç gün boyunca bize büyük bir misafirperverlik örnegi göstermenizden çok mutlu olduk. Kendimizi adeta ülkemizde gibi hissettik. Türkiyeyle iliskilerimizi daha da arttirmak istiyoruz. Bu konuda hükümetimiz de bizi cesaretlendiriyor. Iliskilerimizin gelismesi adina sizleri de ülkemizde agirlamaktan büyük mutluluk duyacagiz. Isadamlariyla yaptigimiz görüsmelerde, ülkemize yatirim yapmalarini talep ettik. Ülke olarak her türlü destegi sonuna kadar vermeye haziriz. dedi.Milli Egitim Müdürü Abdurrahman Sani de Mugladaki özel egitim kurumlarini inceleme firsati buldugunu kaydederek, Ülkenizdeki özel egitim kurumlarindaki egitim sistemine hayran kaldik. Bodrum'da önceki gün Uluslararasi Türkçe Olimpiyatlari sölenini seyretme imkani da bulduk. Bizim bölgemizde de bu tür Türk okullarina ihtiyacimiz var. Türk isadamlari bu konuda girisimlerde bulunursa elimizden gelen yardimi ziyadesiyle saglayacagimiza inanciniz tam olsun. Muglaya ilk defa geldim, hayran kaldim. Insallah bir daha gelme firsati buluruz. seklinde konustu.MUSID Baskani Sami Çoban ise heyete tesekkür ederek, en yakin zamanda bir grup isadamiyla birlikte Gana'ya giderek incelemelerde bulunacaklarini söyledi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Medya Haberleri, Haber Yorum, hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder