11 Eylül 2012 Salı

´DDKnýn Özal raporundaki tespitler irdelenmeli´

´DDKnin Özal raporundaki tespitler irdelenmeli´

Eski Basbakan Mesut Yilmaz'in annesinin cenaze törenine katilmak için Tesvikiye Camii'ne gelen Yasar Okuyan, basin mensuplarinin DKK raporuyla ilgili sorusunu cevapladi. Okuyan, "Cumhurbaskaninin ölümü bir ani durum. Ambülansin olmamasi, çevresindeki insanlarin ihmali, otopsi yapilmamasi gibi konular, irdelenmesi gereken konulardir. Ama bir tertibin sonucu öldügü yönündeki iddialari kisisel olarak inandirici bulmuyorum. Bu benim kisisel kanaatimdir, elimde herhangi bir bilgi belge mevcut degil. Devlet Denetleme Kurulu raporunda da bu süpheler isiginda arastirmalarin yapilmasi gerektigi vurgulaniyor. O süpheleri ortaya koyabilecek deliler bulunursa geregini yaparlar." diye konustu. Okuyan, Özal ailesinin iddialarini ise, "Sayin Ahmet Özal'in iddialari zaman zaman hep gündeme geldi. Ama Özal ailesinin iddialari bana ailenin gündeme gelmek için ortaya attigi iddialar olarak görüyorum. Bu benim kisisel görüsüm." seklinde degerlendirdi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Siyaset Haberleri, türkiyeden haberler, Gündem Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder