15 Ekim 2012 Pazartesi

Ergin Ataman: Yarýn saat 15´e kadar bekleyeceğim .

Ergin Ataman: Yarin saat 15´e kadar bekleyecegim .

Istanbul Varyap sirketleri tarafindan bir projeyi yerinde inceleyerek ziyaret eden Besiktas Milangaz Antrenörü Ergin Ataman, gündeme iliskin sorulara açiklik getirdi. Ataman, Besiktas Milangaz yöneticilerine yarin saat 15.00e kadar süre verdigini söylediBesiktas Milangaz Basketbol Takimi Sorumlusu Seref Yalçin ve Besiktas Milangazli oyuncu Serhat Ataman'in da katildigi ziyarette, Antrenör Ergin Ataman, "Su anda Besiktas yönetimi ile Erdogan Demirören sponsorluk için görüsüyor. Aslina bakarsaniz görüsmeler biraz da gecikti. Sezon biteli 9 gün oldu. Bir belirsizlik hakim. Böyle olunca da çok ciddi transfer söylentileri ortaya çikiyor. Gönül isterdi ki sezon bitmeden bu kararlar verilsin. Ama bu zamana kadar uzadi. Yarin saat 15.00'e kadar bir söz verdim; sözümü tutacagim," dedi. TEKLIFLERDEN GURUR DUYUYORUMKendisine yapilan tekliflerden gurur duydugunu dile getiren Ergin Ataman, "Hangi kulüp beni transfer etmek istiyorsa yurtdisi da olsa Galatasaray da olsa benim için gurur duyulacak bir olaydir. Böyle büyük kulüplerin gündeminde olmak onurdur. Besiktas camiasinda çok güzel günler geçirdik. Burada efsanelestik. Tabii ki gönlümüzde bu takimin bozulmayip önümüzdeki yil Sampiyonlar Ligi'nde Türkiye'yi temsil etmesi var. Ama hepimiz profesyoneliz. Ben Besiktas yönetimiyle Sayin Erdogan Demirören'e belli bir güne kadar bekleyecegime dair bir söz verdim. Aslinda bu süre 1-2 gün de sarkti. Ben o sözümde duruyorum," dedi. AILEYI, ILK BEN TERK ETMEK ISTEMIYORUMAtaman, Bu aileyi ilk terk eden kisi ben olmayacagim. Bu sorumlulugu üzerime almak istemiyorum. Yarin 15.00'e kadar da cevap bekliyorum. Yarin da belirsizlik devam ederse ben de yoluma bakmak zorundayim. Besiktas'ta da kalabilirim, baska bir kulübe de gidebilirim. Ama verdigim bu sözde duracagim. Bu sözümde dururken de transferimi veya birçok büyük kulübün teklifini riske ediyorum. Bu kariyerim ile ilgili bir sikinti. Ama ben yarin saat 15.00'e kadar beleyecegim. Ondan sonrasini hep birlikte görecegiz. diye konustu.Ergin Ataman, Cihan muhabirinin, Galatasaray'dan teklif aldiniz mi? sorusuna, Hayir cevabi verdi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Istanbul Haberleri, yerel haberler, Medya Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder