18 Ekim 2012 Perşembe

´Eğitimde Kalite´ projesi çerçevesinde dereceye giren okullar ödüllendirildi

´Egitimde Kalite´ projesi çerçevesinde dereceye giren okullar ödüllendirildi

Milli Egitim Bakanligi'nin baslattigi Egitimde Kalite projesi çerçevesinde, Manisa'da 2011-2012 egitim ögretim yilinin en basarili ekibi, Polinas Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi oldu. Ekip, 9. sinif ögrencilerinin akademik basarisizliktan dolayi sinif tekrari yasamasini azaltmak ve okulun akademik basarisini arttirmakla ilgili çalismadan dolayi birincilige layik görüldü. Ikinciligi Soma Mehmet Akif Ersoy Ilkögretim Okulu kültür ekibi, ögrenci, veli ve ögretmen arasinda iletisimi güçlendirmek için bütün okul çalisanlari ve velilerin katildigi siir dinletisi çalismasiyla aldi. Alasehir Fatih Ilkögretim Okulunun okul ve bahçesini güzellestirme ekibi, daha yasanabilir egitim kurumu olma amaciyla kurumda belirlenen alanlarda fiziki iyilestirme ve kapasitelerinin gelistirilmesini saglama çalismasiyla üçüncü olurken Soma Cumhuriyet Ilkögretim Okulu iletisim ve isbirligi ekibi, velilerin de okuma saatlerine katilmasi çalismasiyla mansiyon ödülüne layik görüldü. Proje çerçevesinde dereceye giren okul ekiplerine ödüllerini, Manisa Il Milli Egitim Müdürü Mustafa Altinsoy verdi. Bu projenin, okullarda hem egitim kalitesinin artirilmasi hem fiziki ortamin güzellestirilmesi hem de degisik etkinlikler yapilmasi amaciyla yürütüldügünü belirten Altinsoy, 20'nin üzerindeki okulun katildigini bildirdi. Altinsoy, dereceye giren okullarin yöneticilerini de basarilarindan dolayi kutladi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , yerel haberler, Gündem Haberleri, hürriyet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder