24 Mayıs 2012 Perşembe

Psikologlar derdine derman olamayýnca veterinere gitti

Psikologlar derdine derman olamayinca veterinere gitti

Hollandada bunalima giren Osman Ekinci, aile doktorunun tavsiyesiyle psikologa gitti. Psikologlarin, Artik bizim yapabilecegimiz bir sey yok. demesi üzerine de veterinere basvurdu.Iflas ettikten sonra bunalima giren Ekinci, hangi psikologa gittiyse derdine çare bulamadigini ifade ederek, Onlara, veterinere gideyim mi? diye sordum; isabet olur cevabini alinca veteriner klinigine basvurdum. dedi.Veteriner Paul V. Heijden ise Size yardimci olmam söz konusu degil. Ben hayvanlari tedavi ediyorum. Hayatimda ilk defa böyle bir durumda karsilasiyorum. diyerek Türk asilli hastanin tedavi israrini kabul etmedi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Ekonomi Haberleri, Tayyip Erdogan Haberleri, Egitim Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder