28 Mayıs 2012 Pazartesi

Hollandedan ´yeni Fransa´ mesajý

Hollandedan ´yeni Fransa´ mesaji

Fransa'nin yeni cumurbaskani François Hollande, dün ögle saatlerinden itibaren Bastille Meydani i dolduran onbinlerce seçmenine hitap etti. Seçim bölgesi Tulledan Parise geçen Hollande, yerel saatle 00.45 e meydana ulasti. Seçmenlerinin sloganlariyla karsilanan Hollande, yaptigi konusmada \yeni Fransa\ mesaji verdi. Sevgili arkadaslarim diye söze baslayan Hollande, ''Siz beni duyuyor musunuz bilmiyorum ama ben sizi duydum. Sizin degisim isteginizi duydum, herkese tesekkürler, beni cumhurbaskani seçtiginiz için. Biliyorum yillardir yaralandiniz, üzüldünüz. Simdi birlesme, yaralari onarma zamani. Gelecek bes yil içerisinde bunlari saglayacagiz\ diye konustu. Hollande, Fransa cumhurbaskani olmaktan gurur duyuyorum. 31 sene sonra tekrar solu cumhurbaskani makamina getirdiginiz için gururluyum. Rövans duygusunda degiliz. Seçimlerden çikan sonuç, birlikteligin galibiyeti dedi. Hollande, kendisinin Fransiz gençliginin, Fransiz vatandasi olmaktan gurur duyan herkesin cumhurbaskani oldugunu belirterek adaletli bir cumhurbaskani olacagini vurguladi. Sosyalist lider, kendi cumhurbaskanliginin bütün Avrupa'daki degisimin de anonsu oldugunu savundu.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Moral Haber, hürriyet, Ekonomi Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder