2 Nisan 2012 Pazartesi

TFF Seçimli Olağanüstü Genel Kurulu yarýn yapýlacak

TFF Seçimli Olaganüstü Genel Kurulu yarin yapilacak

Seçimli Olaganüstü Genel Kurul ile ilgili TFF Yönetim Kurulu bir çagri yapti. TFF Yönetim Kurulunun çagrisi söyle: Seçimli Olaganüstü Genel Kurul toplantisinin 27 Subat 2012 tarihinde yapilmasina, TFF Baskani, Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulunun seçimlerinin yapilmasi için TFF Statüsünün 29. maddesi uyarinca TFF Genel Kurulunun asagida belirlenen gündem maddeleri ile olaganüstü toplantiya çagrilmasina, Isbu toplantida TFF Baskani, Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu üyelerinin seçimlerinin yapilmasina, TFF Statüsünün 38. maddesinin 1. fikrasi uyarinca Baskan adaylarinin Genel Kurul toplantisindan en geç yedi (7) gün önce TFF Genel Sekreterligine yazili olarak basvurmalarina, toplanti çagri kararinin ulusal günlük 1 (bir) gazetede ve TFFnin resmi internet sitesinde ilanina, Toplantinin 27 Subat 2012 Pazartesi günü saat 11.00de, çogunlugun saglanamamasi halinde ikinci toplantinin ayni gündemle, delege tam sayisinin asgari üçte biri ile 28 Subat 2012 Sali günü ayni saatte; ikinci toplantida da çogunluk saglanamadigi takdirde üçüncü toplantinin ayni gündemle, çogunluk aranmaksizin 06 Mart 2012 Sali günü ayni saatte Ankara Marriott Oteli salonlarinda yapilmasina, Türkiye Futbol Federasyonu Yönetim Kurulunun 01.02.2012 tarih ve 22 sayili toplantisinda oy birligi ile karar verildi. Delegelerin toplantiya katilmalari önemle ilan olunur. GÜNDEM 1. Toplanti çogunlugunun tutanakla tespiti, 2. Toplantinin açilisi, 3. Genel Kurul Baskanlik Divaninin olusumu, ( 1 Baskan, 1 Baskan Vekili, 2 Üye Seçimi ) 4. Saygi Durusu ve Istiklâl Marsi, 5. Genel Kurul Baskanlik Divanina toplanti tutanaklarini imza yetkisi verilmesi, 6. Baskanin sunusu, 7. Baskan, Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu aday listelerinin Baskanlik Divanina teslimi, 8. Baskan adaylarinin konusmalari, 9. Baskanin Seçimi, 10. Yönetim Kurulunun 14 asil ve 14 yedek üyesinin seçimi, 11. Denetleme Kurulunun 5 asil ve 5 yedek üyesinin seçimi, 12. Dilekler, 13. Kapanis.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , dünya haberleri, Ekonomi Haberleri, Güncel Haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder