18 Nisan 2012 Çarşamba

Emre Belözoğlu konuşuyor (Canlý)

Emre Belözoglu konusuyor (Canli)

Fenerbahçeli futbolcular Emre Belözoglu ve Joseph Yobo, bugün Fenerbahçe Sükrü Saracoglu Stadinda birlikte basin toplantisi düzenliyor.Satirbaslari: - Basta Yobo olmak üzere bana gösterdikleri yakin ilgiden dolayi tesekkür ederim. - Ingilteede tamamen yanlis anlasilma yüzünden bir süreç yasamistim. - Eger kalbimde irçilik ile ilgili bir sey besliyorsam Allah bu kalbi yerinden çikarsin. - Zokora ile kötü bir diyalogumuz oldu ama sonra birbirimize sarildik. - Zokoranin belirttigi cümleyi söyledigimi kesinlikle kabul etmiyorum. - Kamuoyundan özür diliyorum ama Zokoranin da açiklama yapmasini istiyorum. YOBO: TÜRKIYEDE IRKÇI BIR SALDIRIYLA KARSILASMADIM - Emre benim iyi bir arkadasim. Zokora da benim iyi arkadasim. - Altini çizmem gereken bir sey var. Türkiyeye geldigimden bu yana irkçilikla ilgili bir saldiri vs. görmedim. - Bu tip olaylar Ingilterede oluyor. Orada irkçiligi önlemek için çalismalar var. - Emre ile aramizda irkçi bir olay geçseydi, Fenerbahçeye gelmezdim. Emre savasçi bir futbolcu ama irkçilik yapacak bir insan degil. - Oyun içerisinde yüksek tansiyonla birbirimize bazi seyler söyleyebiliyoruz. Emre ailecek görüstügümüz bir arkadasim. - Sahada olan sahada kalir. Maçin sonunda Emre ve Zokoranin sarildigini gördüm
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Otomotiv Haberleri, Son Dakika Haberleri, Gündem Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder