29 Şubat 2012 Çarşamba

Kadir Topbaş´tan býrakma sinyali!

Kadir Topbas´tan birakma sinyali!

Savas Ayin yazisi Bir dönem sonra aktif siyasete nokta Büyüksehir Belediye Baskani Kadir Topbas, karla mücadeleyi ve yeni Taksimi anlatti, asil haberi sona sakladi: Artik kucakta torun sevme zamani Istanbul Büyüksehir Belediye Baskani Kadir Topbasla kisa bir söylesi yaptim pazar günü. 20 santim kara battik mi çiktik mi? diye sordum. Oldukça emin ve net konustu. Dedi ki; Tüm ilçe belediye baskanlari adina söylemeliyim ki bütün belediye ailesi canla basla çalisti. 23 Avrupa ülkesinden daha büyük ve kalabaliktir Istanbul. Göz görmüyor belki ama birakin ana arterleri, ara sokaklara bile sizip çalisti bütün ekiplerimiz. Sadece maddi gideri 30 milyon lira bu 5-6 günlük kar baskininin. Ana arterlerde 2 bin 406 personel, 870 araç ile karla mücadele ettik. 24 saat araliksiz iki vardiya olarak sürdürdük bunu. 51 bin 702 ton tuz, bin 425 ton solüsyon tükettik. Sokaklarda yasarken bulup, uygun kosullar sagladigimiz merkezlere davet edip agirladigimiz yurttas sayisi bin 500ü geçti. Önümüzde yine karli günler var. Herkesten ricam, mümkünse evde oturun, kendi araçlarinizi kipirdatmayin, toplu tasima araçlarini tercih edin. Taksim Meydaninin yeni hali haberleri, maket resimleri çikti. Esasi nedir? diye sordum. Yanitladi; O fotograflarda kel bir görüntü var. Her yani civil civil olacak. Agaçlandirilacak. Dünya çapinda olacak meydanimiz. Bu arada farkindasiniz, devamli video kamerasi kullanan bir görevli var yanimda. Çünkü pek çok ülkeden gelen davetlere yetisemiyorum. Bazi kentlerin baskanlarina video konferans notlari yolluyorum. Simdi Güney Kore Cumhurbaskaniyla toplantiya geldim. Kendisini 7 yil önceden tanirim. Seulün belediye baskaniyken görüsmüstük, simdi cumhurbaskani oldu. UYGUN GÖRÜLÜRSE... Gülerek sordum bu kez: Belediye baskani cumhurbaskani olmussa, size de Darisi basiniza diyelim mi? Gülerek yanitladi ve haber degeri büyük bir açiklamasi oldu: Sayin basbakanimiz uygun görür, hemserilerimiz de teveccüh gösterirse bir dönem daha baskan kalmak isterim Istanbula. Ondan sonra da aktif siyasi yasamima nokta koymak istiyorum kismetse. Kucakta torun sevme zamani geldi geçiyor çünkü.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Son Dakika Haberleri, Medya Haberleri, Bediüzzaman Haberleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder