6 Aralık 2012 Perşembe

Denizde kayýkla balýk tutmak isteyen aile alabora oldu: 1 kişi kayýp

Denizde kayikla balik tutmak isteyen aile alabora oldu: 1 kisi kayip

Avcilar sahilde balik tutmak amaçli kiraladiklari kayikla denize açilan aile, denizde firtana çikmasi sonucu tekneleri devrildi. Aileden 4 kisi kendi imkanlariyla karaya ulasti. Ailenin 17 yasindaki en küçük bireyi denizde kayboldu. Avcilar sahilinde saat 17:00'da kayik kiralayan 5 kisilik aile balik tutmak amaçli kiyidan 150-200 m uzaklasti. Denizde firtana çikmasi üzerine kayik devrildi. Kayikta ki 4 kisi kendi imkanlariyla karaya ulasti. Ailenin en küçük bireyi O.K. (17) denizde kayboldu. Olay yerine gelen sahil güvenlik ekipleri, O.K.'yi bir süre aradiktan sonra havanin kararmasi ve saat 21:00'den sonra arama çalismalarinin yapilamamasindan dolayi arama faaliyetlerini sabaha birakti. O.K'nin babasi Mevlüt Karatas (58) ogullarinin ve gelinlerinin tekneyi kiralamasi sirasinda can yelegi bile verilmemesinden sikayet etti. Karatas, "Vatandasin cani bu kadar ucuz mu? Ben simdi kime dert yanacagim, sabaha kadar nerede bekleyecegim. 8 saattir sahilde bekliyorum. Artik aramalara yarin sabah devam edeceklerini söylediler. Oglumun sag çikacagini kesinlikle düsünmüyorum. Benim tek dilegim ileride baska insanlarin cani yanmasin." dedi Teknede kardesi ile beraber olan agbi Volkan Karatas, denize açildiktan sonra bir anda denizin kabardigini söyledi. Karatas, "Kiraladigimiz sandal motorlu bir sandaldi. Kenarindan su aldigini sonradan fark ettik. Deniz de patladiktan sonra komple su aldi. Her sey bir dakika içinde oldu. Bize ne can yelegi verdiler ne de baska bir sey. Sadece pazarlik yaptilar bizimle. Ne kadar kisi binilir bu tekneye nasil olur hiç kimse bir bilgi vermedi. Esim yüzme bilmiyor benim. Denizde kaybolan kardesim de yüzme bilmiyor. Ortanca kardesimle esi küçük kardesime sarildilar. Çikarmaya çalistilar. Ben, esim yüzme bilmedigi için onu tutuyordum. Su dalgali oldugu için bayagi bir açiga sürüklendik." dedi.
Kaynak: http://www.moralhaber.net/
Haberi Oku
Etiketler: , Gündem Haberleri, Egitim Haberleri, yerel haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder